Eğitimciler ve Araştırmacılar için Kurs Programı
9. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
4rd International Rural Tourism and Development Congress
12-15.11.2020, Antalya
EĞİTİM KURSLARI | COURSES |
Eğitimciler ve Araştırmacılar için Kurs Programı | Course Program for Educators and Researchers |
12 Kasım 2020 tarihinde araştırmacılar için 3 farklı kurs düzenlenecektir. | On November 12, 3 different courses will be organized for researchers. |
|
|
KURS KONULARI | COURSE TOPICS |
1- Turizm Araştırmalarında Veri Toplama ve İstatistik Analiz Yöntemleri 2- Sosyal Bilimlerde Veri Toplama ve İstatistik Analiz Yöntemleri 3-Sosyal Bilimlerde Anket tekniği ve Örnekleme Yöntemleri | 1- Data Collection and Statistical Analysis Methods in Tourism Research 2- Data Collection and Statistical Analysis Methods in Social Sciences 3-Survey technique and Sampling Methods in Social Sciences |
KURS ÜCRETLERİ | COURSE FEES |
Öğretim Üyeleri için: 500 TL/Kişi. Araştırma Görevlileri için: 375 TL/Kişi. Diğer Lisans üstü Öğrenciler için: 250 TL/Kişi. | For Faculty Members: 500 TL / Person. For Research Assistants: 375 TL / Person. For Other Postgraduate Students: 250 TL / Prs. |
Not! Lütfen katılım formunu doldurarak e-posta ile gönderiniz (ruraltourism.tr@gmail.com). |
|
9. Ulusal Kırsal Turizm Kongresi
4rd International Rural Tourism and Development Congress
12-15.11.2020, Antalya
KURS BAŞVURU FORMU | |
COURSE APPLICATION FORM | |
1-Dil tercihiniz nedir? 1-What is your language preference? |
|
Hangi kurs(lar)a katılmak istiyorsunuz? Which course(s) would you like to attend? | 1- Turizm Araştırmalarında Veri Toplama ve İstatistik Analiz Yöntemleri / Data Collection and Statistical Analysis Methods in Tourism Research 2- Sosyal Bilimlerde Veri Toplama ve İstatistik Analiz Yöntemleri / Data Collection and Statistical Analysis Methods in Social Sciences 3- Sosyal Bilimlerde Anket tekniği ve Örnekleme Yöntemleri / Survey technique and Sampling Methods in Social Sciences |
Adınız/Name | |
Kurumunuz/Institution | |
E-Posta / E-Mail | |
Cep Tel / Mobile | |